FAQ
Het veranderen van je leefstijl kan veel vraagtekens met zich meebrengen. Daarom heeft Inner Gate op de pagina de veelgestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met op.
Veelgestelde vragen
Hoe gaat Inner Gate te werk?
Inner Gate vindt de behoeften en de wensen van de cliënt het belangrijkst. Tijdens een traject van Inner Gate wordt er met een objectieve blik gekeken naar jouw voortgang. Daarom wordt er altijd vanuit jouw doel en huidige situatie gekeken en een bijpassend plan ontwikkeld.
Waar vinden de afspraken plaats?
Wij kunnen begrijpen dat het veranderen van je leefstijl spannend kan zijn. Inner Gate biedt de optie om de afspraak op locatie te houden. Dit bij ons in Groningen, bij jou thuis, een openbare locatie of in de sportschool.
Zit ik na het adviesgesprek vast aan een pakket?
Bij Inner Gate zit je nooit vast aan een pakket. Het proces duurt zolang jij wil. Het doel van Inner Gate is om jou handvatten te bieden, zodat jij straks zelfstandig verder kunt. Als het zover is dan wordt dit altijd in overleg besloten.
Hoe verloopt het betalingsproces?
De betalingsmogelijkheden worden bij het adviesgesprek afgesproken. De optie die geboden worden zijn:
1. Overmaken naar de factuurgegevens
2. Contant geld
3. Door middel van een betaalverzoek
Specifieke vraag?
Een hulpvraag kan erg persoonlijk zijn en dit kan het digitaal te beantwoorden soms lastig maken. In dit geval is een gratis adviesgesprek ook mogelijk. Mocht je dus gewoon een keer meer willen weten over een specifiek onderwerp? Plan dan een gratis adviesgesprek via de planner